Dostava in vračila

Dostava

Trudimo se, da vse izdelke iz naše spletne trgovine odpošljemo še isti dan, vendar največ v roku dveh delovnih dni od datuma sprejetja vašega naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi, vas o tem obvestimo po telefonu ali elektronski pošti in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka.

Stroški dostave

Dostava pri nakupu v skupni vrednosti (po obračunanih popustih) od vključno 35 € naprej je brezplačna in jo v celoti krije spletna trgovina puzzlarna.si. V primeru naročila v vrednosti do 35 € se nakupu prišteje strošek dostave v znesku 2,90 € (pri nakupu v vrednosti od vključno 20 € do 35 €) oziroma 4,90 € (pri nakupu v vrednosti do 20 €).

Osebni prevzem

Pri osebnem prevzemu vas naročilo počaka v poslovnih prostorih našega podjetja na naslovu Reška cesta 15, 1330 Kočevje. Ko je naročilo pripravljeno na prevzem, vas o tem obvestimo prek elektronske pošte. Pri osebnem prevzemu je možno plačilo po predračunu, plačilo z gotovino ali pa plačilo preko sistema PayPal oziroma s plačilnimi karticami.

Dostava z dostavno službo GLS

Naročeno blago pošiljamo z dostavno službo GLS. Dostava pošiljk se vrši pretežno med osmo uro zjutraj in četrto uro popoldne, zato pri naročilu navedite naslov dostave, kjer boste dosegljivi v tem času. 

Takoj, ko je naročeno blago pripravljeno na odpremo, prejemniki dobijo e-poptno in/ali SMS sporočilo z informacijami o bližnji dostavi paketov GLS. Sporočilo vsebuje vse pomembne podatke o paketu, številko pisarne za podporo uporabnikom in neposredno povezavo do spletne aplikacije FlexDelivery. To spletno orodje prejemnikom omogoča izbiro med različnimi možnostmi dostave. Nastavite lahko na primer nov datum dostave, vnesete drug naslov ali paket preusmerite v GLS paketomat ali paketno trgovino. 

GLS na jutro dneva dostave prejemiku pošlje drugo e-poštno ali SMS sporočilo, ki vsebuje triurni okvirni čas dostave. Sporočilo vsebuje tudi telefonsko številko dostavljavca in pisarne za podporo uporabnikom. V tem času spletne aplikacije FlexDelivery ni mogoče več uporabiti.

Če prvi poskus dostave ni uspešen, GLS prejemniku samodejno pošlje tretje e-poštno ali SMS sporočilo. Sedaj je ponovno mogoče v spletni aplikaciji FlexDelivery izbirati med možnostmi dostave za drugi poskus dostave.

GLS ponavadi dvakrat poskusi dostaviti paket. V primeru, da je pošiljatelj naročil storitev FlexDelivery, bo GLS po potrebi izvedel še tretji poskus dostave. GLS bo v tem primeru prejemnika o bližnji dostavi znova obvestil prek e-pošte ali SMS sporočila.

Pravica do vračila izdelka

Kupec ima pravico, da nam v 14-ih dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok 14 dni začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga. Kupec mora v 30-ih dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago - nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini razen, če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec.

Tudi če kupec v 14-ih dneh po prejemu vrne blago, se šteje, da odstopa od naročila.

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek vračila blaga. 

Vračilo kupnine

Vračilo kupnine kupcu se izvede izključno z nakazilom na njegov transakcijski račun. Vračilo plačila v gotovini ni mogoče!

Pri odstopu od naročila, kjer je bil koriščen popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na transakcijski račun kupca se vrne le plačan znesek.